Pytanie jak w temacie. Jak kierownice, poduche zdjac...to wiadomo, bo są juz opisy na forum....ale co z reszta przy tempomacie....na co zwracac uwage....., bo powoli z Adameb przymiezamy się takowy instrument załozyc w naszych 0II
Dziewczyny tylko kupujta ori manetki bo inaczej bedziecie mieli niepożądane dźwięki na przy każdym skręcie kierownicą , mówię to z włąsnego doświadczenia :diabelski_usmiech
Górna część jest na wcisk, należy delikatnie podważyć śrubokrętem dosyć szerokim.
po sciągnieciu góry zobaczysz dwie śrubki (torx) trzecia jest od spodu kolumny, po wykreceniu wszystkich trzech musisz delikatnie (ale stanowczo) sciągnąć dolną częsć.
Zeby wyciągnąć manetkę.
Następnie sciągasz moduł kierownicy ma trzy zatrzaski zatrzaski (dokładnie go sobie obejrzyj przy dobrym świetle
1 od frontu,
2 z tyłu modułu
3 w środku (potrzebny długi cienki ok 3mm wkrętak który wkładasz w otwór od fronu modułu i tak manerwujesz aż uda Ci się zdjąć moduł pamiętaj, że przedtem musisz odblokować zatrzask 1 i 2 .
Potem ściągasz Pierścień (zatrzaski)
następnie chyba czujnik skrętu
żeby zdjąć manetkę trzeba pomiędzy obudowę manetki i manetkę (należy ten środkowy biały ruchomy dynks odchylić d dół albo w góre) włożyć cienki wkrętkak i odczepić blokadę manetki, manetkę delikatnie ale stanowczo ciągniesz do siebie.
Generalnie dobrze obejrzyj sobie wszystko przed demontażem w silnym świetle pod różnym kątem to bardzo pomaga, gdy się to robi 1 raz.
Komentarz